Blogger tarafından desteklenmektedir.

15 Temmuz 2014 Salı

TOP 10 ÇILGIN JAPON ÜNLÜLER

Gönderen Unknown zaman: 18:47



10) Akanishi Jin



Efendim Jin listeme giren tek Johnny's. -artık bi Johnny's olmasa da- Johhny papanın evlatlarının listeye girememesinin sebebi kesinlikle yaptıkları tek çılgınlıkta kendilerini kapı dışarı bulacaklarını bildiklerinden varsa da içlerindeki çılgınlıkları çok gösterememelerinden. Peki Neden Jin? Listenin diğer elemanlarına göre masum kaçsa da, yaptığı tek bi şey bana göre büyük çılgınlıktı ve listeye sırf bu yüzden almak istedim. Ney mi o? Tabii ki olaylı evliliği. Johnny papanın dünya starı olması için seçtiği bi isim olarak, Amerika'da bu yöndeki çalışmalarında hızla devam ederken -hollywood filminde oynamak-Jason Derulo gibi isimlerle düet yapmak gibi-  sevgilisi Meisa hamile kaldı diye bunca şeyi yakacağını bile bile Johnny papadan gizli gizli gidip evlenmesi cidden Jin'in yaptığı en büyük çılgınlıktı. Aloo~ Johnny papa diyorum. Hani ondan habersizs kuş uşsa gözünün yaşına bakmayandan hani.. Bi de gizliii gizliii.. Bi de sana o sıralar Johhny papa inanılmaz bi yatırım yapıp Amerikalara göndermişken.. Sizce bu Jin'i çılgın yapmaya yeter mi yetmez mi? Bence fazlasıyla yeter.

9) Kaku Kento

Hermmm.. Kaku anlatmakta en zorlanacağım kişi olcak sanırım. Neden mi? hani elle tutulur hah şu yüzden diyemeyeceğim için. Amaaa dilimin döndüğü, klavyemin müsade ettiği kadar açıklamaya çalışayım. Kaku'yu pek çoklarınız tanıyor aslında. Yeap! Nerden mi? Hani pek çoğumuzun ilk izlediği Japon filmlerinden olan Paradise Kiss varya, heh işte ordaki Arashi varya ona Kaku can vermişti. Hani şu yaramaz velet. Orda da direk zaten çıpçılgın bi karakteri oynamış ve o kadar gerçekci yapmıştı ki bunu izlerken zaten sanki o hiç Kaku değilmişte hep Arashi'ymiş gibi gelmişti bana. Konuk olduğu programlar, gerçek hayatdaki halleri ise zaten anlatılmaz yaşanır cinsten. Tuhaf hareketleri, bloğuna yüklediği abzürt fotoğrafları -ki bu öyle bi boyutdaki nette aratınca bile çocuğumun normal fotosu pek çıkmıyor lol- ile zaten uçuk kaçık bi velet olduğunu belli ediyor. Bana birde Kaku'da bad boy havası varmış gibi geliyor. Bay booy huuhuu ~
Öyle ya da böyle. Kaku'nun çılgınlığını kelimelere dökmek güç olsa da o cidden çılgın bir bad boy (!) :D
Kaku'nun en normal fotoğrafları işte böyle, normalini zor bulursunuz. :D



8) GACKT

Gackt.. Iıı ııh hatta GACKT-SAMA. 41 yaşına gelmesine rağmen gençlere taş çıkaran, konserlerinde yaptığı cesur fanservislerle konsre gelen kız erkek herkesi kendine hayran bırakan bunu yaparken çıldırtan -evet evet yaptığı fanservisler benim gibi hayranı olan insanları çıldırtan cinsten- Gack'ın çılgınlığını sadece şu olayla özetlemek istiyorum.

Paparazi : XX'le gerçekten sevgili misin?
GACKT : Bilmem. Akşam yatakta sorarım.


7) Takashi Miike

En kısa öz anlatım Takashi abimde olcak sanırım. Hiç Takashi Miike filmi izlediniz mi? O cesareti buldunuz mu? Iıı ııh zor yani crows zero hariç. Adamın öyle bi tarzı varki yönettiği filmlerde bazen vahşetin, dehşetin en dayanılmaz hali olabiliyor. Bkz: Ölüm provası. Ehh böyle filmler yöneten bi adam çılgın değil de nedir ki. Severek, beğenerek zaman zaman irkilerek ama hep destekleyerek izliyoruz Takashi reis!


6) Oda Eiichiro (One Piece'in magakası)

''Köpekleri boyamak istiyorum, ama kimse köpeğini boyamama izin vermiyo. Git kendi köpeğini boya diyolar bana. ben öyle acayip hayvanlara sahip olmak istemiyorum ki.'' böyle bir şey diyen birisinin bana çılgın olmadığını söyleyemezsiniz. Sadece bu değil tabi kii ama bu bile bence yeterli bi örnek. -köpeğim olsaydı Oda-san'a boyatırdım. E adam mangaka boyarsa ortaya ne çıkardı merak ediyorum :D- 

5) Kawakami Kenji

Böyle bilimum haber sitesinde, ya da gugılda öyle gezerken tuhaf Japon icatları görmüşsünüzdür. Hani şu kafata takılmalık tuvalet kağıdı gibi, üstünde dikenler olan alarlı saat gibi -mantık alarmı kapatıp geri uyumayı önlemek- ya da metrobüste ayakta uyumayı sağlayan metroda duvara montelenebilcek kast gibi.. Hah işte bunlar ve bir çok böyle icat bu mucite ait. Böyle şeyler icat eden birisi çılgın sayılmaz mı sizce? Bence gaayeeet de sayılır. :D Bizim çatlak mucitin bi kaç icadını görmek için şu haberi okuyabilirsiniz.

http://www.milliyet.com.tr/fotogaleri/38512-yasam-japonya-nin-cilgin-mucidi/


4) Hideaki Kobayashi

Türkiyede anime fansayfalarında çokca rastlamışsınızdır bu amcamıza. Kendisi Ak saçlarına rağmen giydiği japon kız lise formasıyla, uzun sakallarını örüp pembe kurdela takarak Tokyo sokaklarında gezen bir amcamız. Sadece bunu yapmayı çok seviyor o kadar. Öyle geniş bi alana yayılmışki Avrupalı bi çok iri yarı genç onun gibi giyinip fotoğraflar çekiyor hatta bazıları Japonya'da onun gibi giyinip onunla fotoğraf çektiriyor. Bence listenin en en en çılgınlarından kendisi. Belki çok abzürt bi yaşamı yoktur normalde ama şu olay cidden onun bi çılgın yapmaya yeter bana göre.

3) Hiro Mizushima 

Bence listenin en bomba ismi Hiro. Gerçek anlamda bi çılgın. Pek göstermiyor değil mi? O zaman kanıtlayalım. Mesela Hana Kimi'den rol arkadaşları ne demişler onun hakkında;

Oguri Shun: İnanın onun nasıl bi kişiliği olduğunu hala anlamadım.. haha..

Ikuta Toma: Gerçekten anlaşılmaz biri. Bence o bir uzaylı! Fikirlerini, düşüncelerini falan duyduğumda resmen şok oluyorum. 
Maki Horikita: Anlaşılmaz biri..
O bir uzaylı! Çılgın bi uzaylı bence de! :D Mesela bi keresinde bir kutu mayonez alıp eline öyle dolaşmaya başlar, sonra yolda önüne çıkan çiçeklere ve yapraklara mayonez sıkıp onları yemiş. Ona göre çiçeklerin tadı mayonozli daha güzel. Listenin en uzaylı çılgını! Bunları öğrendikten sonra Hiro'yu 3 kat daha sevmiştim. Seviyoruz seni çılgın şey!


2) Kyary Pamyu Pamyu

Kyary'i kısaca nasıl özetlersiniz? Bence o DÜNYANIN EN KORKUNÇ TATLILIĞI. Evet evet, pembenin en ürkütücü hali o. Kliplerinde pembeden, şekerden, tatlı peluşlardan bol bişey yok. Klasik tatlı Japon tarzı değil mi? Ğaaaah yanıldınız. O bunları kendi tarzında korkunç şeylerle harmanlıyor kliplerinde. Pembe rengarenk bi baston şeker ne kadar masum di mi? Bi de onun klipte Kyary'nin kulağına girdiğini düşünün. Bu net bi örnek oldu bence. Evet. Kyary bence Japonya'nın en uçuk hatunu. İşin çok garip de bi tarafı var Kyary ile ilgili. Kliplerini izlediğimde ilk seferimde WTF!! Bu nee?!?!?! tepkisi verip bu nasıl şarkı böyle, dinleyen var mıdır bunu?! deyip ikinci dinlememde aslında değişik haa deyip üçünce evin koridorlarında salak salak KOİSHİTEEE NİNJARİ BANG BANG BLOOM BLOOM BLOOM diye dolanmıştım. Cidden bünyede çok tuhaf etkisi var müziğinin. Tehlikeli :D Olsun, yine de ben çılgın kızımı seviyorum. Lady Gaga'ya attığı bakışı da hatırlatmadan olmaz. :D Çılgın, çılgını görünce hesabı :D


1) MİYAVİ

Veeeeeeee Oscar goes tooo....

Ehh beni az çok tanıyanlar bir numaraya kimi koyacağımı az çok anlamıştır heralde. Hep derim Miyavi Japonya'nın çılgın çocuğu diye. Sahnede yaptıklarından mı bahsetsem, normal bi röportaj sırasında saçmalamalarından mı, bütün bunlara rağmen gidip evlenmesinden ve aile babası olmasından mı bilemedim. Ne desem yetersiz kalcak. Her zaman verdiğim klasik örnekle kısa ve öz bi şekilde açıklayayım o zaman. Sahnede önüne gelen her erkek rockerı dudağından şapur şupur öpen, röportaj sırasında elini kolunu koycak yer bulamayan atlayan zıplayan çılgın oğlumuz o malum sahne şovları, yaptığı abartı makyajlarından sonra üzerine GAY etiketi yapıştırıldığı zamanlarda genç yaşında rağmen evlenip iki de çocuk yapmıştır, adeta ona gay diyenlere inat. Bu da onun en büyük çılgınlıklarından bence. Miyavisin sen olum deyip sarsmamış mı kimse çocuk evlenirken demiştim ilk duyduğumda. Ama şimdilerde çocuklarıyla ilişkisini gördükce hala çılgın bi rocker da olsa muhteşem de bi baba oldu diyorum. Çocuğu olduktan sonra biraz durulsa da, Miyavi yine Miyavi. Çılgınlık kanına işlemiş onun. Listemin en çılgını, seviyorum seni. 



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Misha's world Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea